16 Temmuz 2012 Pazartesi

Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi 2012 ÖYP Kadrolari




2012 ÖYP Kadro İlanları, Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi

Açıklama Kadro Tipi Kadro Sayısı Son Başvuru Tarihi
Detay İnşaat Mühendisliği Bölümü lisans mezunu olmak. Araştırma Görevlisi (ÖYP) 1 30 Temmuz 2012
Detay İnşaat Mühendisliği Bölümü lisans mezunu olmak. Araştırma Görevlisi (ÖYP) 1 30 Temmuz 2012
Detay İstatistik Bölümü lisans mezunu olmak Araştırma Görevlisi (ÖYP) 2 30 Temmuz 2012
Detay Fakülte veya Yüksekokulların Sosyal Hizmetler Bölümünden mezun olmak Araştırma Görevlisi (ÖYP) 2 30 Temmuz 2012
Detay Fakülte veya Yüksekokulların Beslenme ve Diyetetik Bölümü lisans mezunu olmak Araştırma Görevlisi (ÖYP) 2 30 Temmuz 2012
Detay Fakülte veya Yüksekokulların Fizyoterapi ve Rehabilitasyon bölümü lisans mezunu olmak. Araştırma Görevlisi (ÖYP) 2 30 Temmuz 2012
Detay İlköğretim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi lisans mezunu olmak. Araştırma Görevlisi (ÖYP) 2 30 Temmuz 2012
Detay İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği lisans mezunu olmak. Araştırma Görevlisi (ÖYP) 2 30 Temmuz 2012
Detay İlköğretim Bölümü Matematik Eğitimi lisans mezunu olmak Araştırma Görevlisi (ÖYP) 2 30 Temmuz 2012
Detay Özel Eğitim Bölümü Zihinsel Engelliler Eğitimi lisans mezun olmak Araştırma Görevlisi (ÖYP) 3 30 Temmuz 2012
Detay Özel Eğitim Bölümü İşitme Engelliler Eğitimi lisans mezun olmak. Araştırma Görevlisi (ÖYP) 2 30 Temmuz 2012
Detay Özel Eğitimi Bölümü Görme Engelliler Eğitimi lisans mezun olmak. Araştırma Görevlisi (ÖYP) 3 30 Temmuz 2012
Detay Bilgisayar öğretim teknolojileri, ilköğretim matematik veya orta öğretim matematik alanlarının herhangi birinden lisans mezunu olmak Araştırma Görevlisi (ÖYP) 2 30 Temmuz 2012
Detay Eğitim Bilimleri Bölümü Rehberlik ve psikolojik danışmanlık,lisans mezunu olmak Araştırma Görevlisi (ÖYP) 2 30 Temmuz 2012
Detay Eğitim Bilimleri Bölümü Rehberlik ve psikolojik danışmanlık,lisans mezunu olmak Araştırma Görevlisi (ÖYP) 1 30 Temmuz 2012
Detay Fakülte veya Yüksekokulların Hemşirelik Bölümünden mezun olmak Araştırma Görevlisi (ÖYP) 1 30 Temmuz 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder