22 Haziran 2012 Cuma

Bütünleme Sınavı ile İlgili Olarak Yükseköğretim Yürütme Kurulunun Aldığı Karar




Bütünleme Sınavı ile ilgili olarak Yükseköğretim Yürütme Kurulunun Aldığı Karar
Yıllık veya yarı yıllık sınav takvimi uygulayan tüm yükseköğretim kurumlarında, 2011-2012 Eğitim Öğretim yılından itibaren geçerli olmak üzere bütünleme sınavı hakkı tanınmasına; ilgili yarıyıl veya yıl sonunda almış oldukları ders veya derslerin final sınavına girme hakkı elde edenlerden, final sınavında başarısız olan öğrenciler ile sınava girme şartlarını sağladıkları halde final sınavına giremeyen öğrencilere başarısız oldukları her ders için yaz okulu uygulaması olup olmadığına bakılmaksızın ilgili dönem sonlarında bütünleme sınavı hakkı tanınmasına; koşullu başarılı öğrenciler ile not yükseltme amacıyla bütünleme sınavına girecek öğrencilere ilişkin düzenlemenin yüksek öğretim kurumu senatolarınca yapılmasına; final sınavında geçerli olan başarı kurallarının bütünleme sınavlarında da uygulanmasına; bütünleme sınavı notunun final sınavı notu yerine geçmesine; 2011-2012 güz dönemine ait bütünleme sınavları da dahil bütünleme sınavlarının 2012-2013 öğretim yılı başlamadan önce yapılmasını sağlayacak şekilde, sınav tarihlerinin yükseköğretim kurumları tarafından belirlenmesine ve öğrencilere gerekli duyuruların yapılmasına karar verilmiştir.


Bütünleme Sınavı ile ilgili olarak Yükseköğretim Yürütme Kurulunun Aldığı Karar ektedir. 
Kararı görmek tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder