20 Ağustos 2011 Cumartesi

ÖYP Lisansüstü Eğitim Kontenjanları Güncellenmiştir.




ÖYP Lisansüstü Eğitim Kontenjanları Güncellenmiştir.
 “Öğretim Üyesi Yetiştirme Programına İlişkin Esas ve Usuller” kapsamında, 2547 sayılı Kanun’un 33/a maddesi uyarınca atanan araştırma görevlilerinden yabancı dil puanı 65 ve üstünde olanların lisansüstü eğitim yapabilmesi için, Lisansüstü eğitim yapılacak üniversitelere bölüm bazında kontenjan verilmesi ve söz konusu programlara ait kontenjanların güz döneminde lisansüstü eğitime başlamak üzere ilgili üniversitelere tahsis edilmesi Yürütme Kurulu’nun 20.07.2011 tarihli toplantısında uygun bulunmuş ve belirlenen lisansüstü programlardan ilgili üniversitelerce eğitim verilemeyecek olanlar varsa başka üniversitelere aktarılmak üzere Başkanlığımıza bildirilmesi istenmişti.
Bu defa, ilgili üniversitelerce eğitim verilemeyecek olan lisansüstü programlara ait kontenjanlar ile Üniversitelerden gelen lisansüstü programlara ait bireysel talepler değerlendirilmiş olup, 2011 güz döneminde lisansüstü eğitim yapılabilecek üniversite/bölüm ve kontenjanların ekte belirtildiği şekilde güncellenmesi Yürütme Kurulu’nun 17.08.2011 tarihli toplantısında uygun bulunmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder