31 Ocak 2012 Salı

ÖYP Kapsaminda Atanan Araştirma Görevlilerinin Lisansüstü Eğitim Yapacakları Üniversiteler ile Kontenjanları





ÖYP KAPSAMINDA ATANAN ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİNİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM YAPACAKLARI ÜNİVERSİTELER İLE KONTENJANLARI

“Öğretim Üyesi Yetiştirme Programına İlişkin Esas ve Usuller” uyarınca, 2547 sayılı Kanun’un 33/a maddesine göre ÖYP kapsamında  atanan araştırma görevlilerinden yabancı dil puanı 65 ve üstünde olanların 2012 bahar döneminde lisansüstü eğitim yapacakları üniversiteler ile bu üniversitelere ayrılan kontenjanlar belirlenerek Yürütme Kurulu’nun 25.01.2012 tarihli toplantısında uygun bulunmuştur.
 
Lisansüstü eğitim verecek üniversitelerin söz konusu lisansüstü programlarına başvurular 30.01.2012-08.02.2012 tarihleri arasında yapılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder